apa2 jer...

zieyyan :) yang penting happy....don't be sad.... :)

kalau nak cepat.....

Khamis, 5 Mei 2011

Saya Sayang Mak Saya.....

salam...
minggu ni rasanya hari ibu kot...tp cik yan x pernah sambut pun .. :) sebab bagi cik yan ibu ada lah segala-galanya...dan setiap hari pun ibu begitu bermakna...bila ibu ketawa cik yan adalah org yg bahagia..bila ibu sedih cik yan susah hati...semua anak kat dunia ni pun rasa apa yg cik yan rasakan.. :) tanpa ibu hidup kita x bermakna...begitu mulia nya ibu...dan mudahnya utk kita sebagai seorg anak utk mendapat pahala dan keberkatan hanya dengan melihat wajah ibu itu lah untung nya bila dapat lihat wajah ibu setiap hari...tp bagi yang x dapat menatap wajah ibu setiap hari kerana tuntutan kerja sebagai ibadah dan sekiranya ibu anda sudah tiada lagi didunia ini rasanya x salah kalau kita melihat wajah ibu kita melalui potret nya kan,, :) ..i love u mak..muahhhhh......


IBU-IBU ENGKAU LAH RATU HATIKU.......
BILA KU BERDUKA ENGKAU HIBURKAN SELALU

PENGORBANAN YANG KAU LAKUKAN UNTUK DEWASAKAN KU
HANYA BISA DITANGGUNG HATI IBU....



with my mak hehehe....

Sayang Mak.....
with my mak n ayah :)



Segala yg kita lakukan dengan restu ibu n ayah tercinta insyaALLAH kita akan peroleh kebahagiaan... Amin,,,

Ya Allah, ampunilah segala dosaku, dan (dosa) kedua ibubapaku, dan rahmatilah keduanya sepertimana mereka mendidikku pada waktu kecil.

Wahai Tuhanku, Cucurilah rahmat kepada mereka berdua sebagaimana mereka telah mencurahkan kasih sygnya memelihara dan mendidiku semasa kecil. Amin Ya Rabbal Alamin..

Sayanggggggggggg Mak.....

1 ulasan:

  1. alhamdulillah yan jd anak yg solehah :)..ari ibu ari ahad yan bole la g makan2 ke hehe

    BalasPadam