apa2 jer...

zieyyan :) yang penting happy....don't be sad.... :)

kalau nak cepat.....

Ahad, 14 September 2014



TUDUNG AIDIJUMA


Saya peminat tudung bawal.... dulu kini dan selamanya hihihi ,kini saya beralih pada tudung bawal aidijuma, dulu2  bila pakai tudung AJ ni nampak eksklusif sikit hihihi (kononnya) jangan marah haaa..sebelum ni harga tudung AJ ni mahal (saya hanya mampu beli sehelai dua jer)  dan coraknya terhad  mungkin masa tu x ramai yg pakai tudung AJ ni, x kisahlah yg penting aurat terjaga.. sekarang corak tudung AJ ni dah berbagai2 dan cantik serta senang dibentuk..cuma sejak akhir2 ni populariti tudung AJ naik mendadak mungkin harganya yang mampu dimiliki oleh semua orang termasuk saya sendiri :)  , ..dulu2 bila saya pakai tudung AJ ni x der sapa yg tegur tapi sekarang dah ada yg tegur (tudung AJ ke? saya senyum) wah tudung AJ betul2 popular kan .. saya masih memakai tudung bawal AJ sampai sekarang cuma terlalu banyak design baru sehingga saya x mampu nak memiliki semuanya sbb x terkejar asyik sold out jer hihihi jom tgk sebahagian dari  koleksi tudung AJ saya...



koleksi keempat dan kelima x ada dalam gambar :p


 black label ( saya suka sebab labuh sedikit dari white label)


 white label

white label 















1 ulasan:

  1. apa beza black label n white label yan, selain dari labuh...banyaknya, cantik tu, xde yang nak lelong da ke

    BalasPadam